liveandlaugh

Alla inlägg under november 2011

Av Ellinor Stafstedt Friström - 28 november 2011 14:40

Sitter på fotolektionen just nu har massor att göra tills imorgon..  

Foto redovisning imorgon och spanska läxa yeah! 


Känns som det är massor att göra denna veckan och jag ser verkligen fram emot helgen! 



 

Av Ellinor Stafstedt Friström - 27 november 2011 20:59

Känslan för tillfället är att hela huset ska flyga bort och jag med! 


Idag var vi på adventsfika och kollade på tomteparaden inte lika mysigt som det brukar vara pga det hemska vädret! 

Resten av dagen har jag verkligen inte gjort något haha... 


Nu ska vi kolla på någon ny serie och sen paradox som går på 1:an http://svt.se/2.161466/paradox



Av Ellinor Stafstedt Friström - 26 november 2011 21:00

Idag var jag och brosan en sväng i Skövde och köpte julklappar till de flesta :) 

Hyfsad god pizza blev det också ;) 

Pinsammaste var när vi hoppa på en buss som vi trodde gick till media mark men sen åkte den förbi media mark så vi hoppa av hållplatsen som kom efter och sen sprang vi över till motsatta sida och väntade på nästa buss för att åka till baka så vi inte behövde gå så långt... Det var bara det att det var samma buss som kom hahha, bussen hade bara vänt så dem skratta lite åt oss när vi kom på men några minuter senare var vi äntligen frame :) 

Av Ellinor Stafstedt Friström - 19 november 2011 22:30

Bio med dem bästa jag vet och den bästa filmen någonsin! 

Breaking dawn slog mina förväntningar och jag längtar efter tills jag kan se den igen, och får se slutet. 


jo tack jag vet, taggade människor!!! Jag var i alla fall DÖÖÖÖÖÖÖ taggad! 

 

Av Ellinor Stafstedt Friström - 18 november 2011 14:30

Idag stod det bowling på schemat på gympan, soft! 

Vann i alla fall i min grupp alltid roligt haha, men var så grymt trött haha! 


I kväll ska jag till Simone i alla fall och kolla twilight filmer och idol haha :) 


 

Av Ellinor Stafstedt Friström - 16 november 2011 19:08

Just nu sitter jag i skolan på dlg open ( de la gardie öppethus) och vi gör reklam för våra produkter och programet och så. Helt ärligt är det jätte tråkigt för inga 9 or vågar komma fram, knappt att deras päron gör det heller :( 



Här är några av mina smycken som visas på dlg open :) 


     

Ovido - Quiz & Flashcards