liveandlaugh

Alla inlägg under november 2011

Av Ellinor Stafstedt Friström - 2 november 2011 20:15

Har ägnat 2 timmar till att steka pannkakor haha, måste däga att jag är helt slut efter det!


Nu blir det Bron på svt, och sen soa :)


sov så gott :)


 

Av Ellinor Stafstedt Friström - 2 november 2011 09:56

Här kommer lite bilder från när jag var hos mamma


         

Av Ellinor Stafstedt Friström - 2 november 2011 09:34

Har inte skrivit på några dagar, har varit hos min mamma och umgåts med mina syskon, så roligt att träffa dem små! 

Vi har bakat lussekatter, ja jag vet vad tidiga vi är haha, och bara busat och sånt tillsammans. 


Idag vaknade jag tidigt, segt! Ska spendera dagen med att göra inlämningar och plugga inför prov, roligt lov man har haha.. 



Ovido - Quiz & Flashcards