liveandlaugh

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Ellinor Stafstedt Friström - 6 december 2011 16:30

Idag jobbar jag mellan 17-19 och visst ska det bli skoj med avslutning för de små trollen med fika och medalj, hoppas bara dem är snälla idag :) 


Sen så måste jag hem och äta och möjligtvis plugga om jag orkar... 


 

Av Ellinor Stafstedt Friström - 6 december 2011 09:44

Känns lite tufft när man ser sina egna foton hänga i skolans korridorer, för tillfället sitter dessa uppe i andra storlekar än dem som visas här :) 


                                


Av Ellinor Stafstedt Friström - 6 december 2011 09:38

Här får ni några bilder från Liseberg där jag tyvärr inte vann någon stjärnvinst :( 

om ni vill se bilderna större är det bara att klicka på dem


                       

Av Ellinor Stafstedt Friström - 6 december 2011 09:21

Som  sagt jag och Edgar var i Göteborg i helgen och massor av folk var det där, vi åt i alla fall god thai mat på det vanliga stället vi brukar äta :) 


Kan inte lägga upp bilder på julklappar jag köpt i fall någon ser vad dem ska få ;)            

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards