liveandlaugh

Alla inlägg den 7 december 2011

Av Ellinor Stafstedt Friström - 7 december 2011 19:51

Idag har jag verkligen varit som bami på hal is, det är så halt överallt! 

Har precis kommit hem från jobbet som förresten gick toppen bra! 

Nu ska jag skriva en uppsats om konsumenter och livsmedelslagstiftningen, sen blir det gossip girl och möjligtvis homeland :) 

 

Av Ellinor Stafstedt Friström - 7 december 2011 11:13

Sitter i skolan och pluggar lite ekonomi, för en stund sen fick vi höra vad alla treor i ekonomi har för projektarbete, känns lite pressande för jag har inte alls bestämt mig vad jag vill ha!


Kommer förmodligen få igenom min önskan om att få utöka mitt läsår med 50 poäng :) 

För då kan jag läsa affärsjuridik yeah! 



Nu måste jag fortsätta att plugga, så länge får ni en låt 



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards