liveandlaugh

Direktlänk till inlägg 7 december 2011

The A team

Av Ellinor Stafstedt Friström - 7 december 2011 11:13

Sitter i skolan och pluggar lite ekonomi, för en stund sen fick vi höra vad alla treor i ekonomi har för projektarbete, känns lite pressande för jag har inte alls bestämt mig vad jag vill ha!


Kommer förmodligen få igenom min önskan om att få utöka mitt läsår med 50 poäng :) 

För då kan jag läsa affärsjuridik yeah! 



Nu måste jag fortsätta att plugga, så länge får ni en låt 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinor Stafstedt Friström - 29 december 2011 23:23

Har skaffat mig en blogg på blogg.se nu :)   www.madebyellinor.blogg.se ...

Av Ellinor Stafstedt Friström - 19 december 2011 08:54


gaaaahhhh är så trött!  Som att morgonen inte kunde börja sämre så funkade inte mitt skolkort :( !  Tur att det snart är lov så jag kan sova massor! Hoppas ni har köpt alla julklappar nu!                  ...

Av Ellinor Stafstedt Friström - 18 december 2011 13:32


Vaknade inatt och såg hur det snöade, och med ett med stort lende på läpparna gick jag och la mig igen! När jag vaknade upp igen var det betydligt mycket mer snö!   Mysigt med snö!     ...

Av Ellinor Stafstedt Friström - 18 december 2011 13:28

Blev bullbak idag, 61 stycken bullar blev det! mumsigt!         ...

Ovido - Quiz & Flashcards